منو دسترسی
1398/08/23 در ساعت 17:40:00

گلگشت دو روزه در روستای مرق

تعدادی 25نفر از اعضای کانون، دوستان و همراهانشان چهارشنبه 15 آبان به روستای مرق کاشان سفر کرده و از مجتمع کشت و صنعت و باغ زیتون نمونه فدک قم نیز بازدید کردند.

گلگشت دو روزه در روستای مرق

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

تعدادی از اعضای کانون و همرا‌هانشان چهارشنبه 15 آبان به روستای مرق کاشان سفر کرده و از مجتمع کشت و صنعت و باغ زیتون نمونه فدک قم نیز بازدید کردند.

این دو روزه سفرصبح روز 15 آبان ماه با حضور 25نفر از اعضای کانون، دوستان و همراهانشان آغاز شد. در نخستین بازدید همسفران مهمان آقای بلندنظر احداث‌کننده باغ 120 هکتاری زیتون فدک در نزدیکی شهر قم بودند و ضمن شنیدن اطلاعات و توضیحات بسیار جالب و مفید از بخش‌های مختلف، پرورش نهال زیتون تا کارخانه بسته‌بندی محصولات بازدید کردند.

در ادامه راهی روستای زیبای مرق در اطراف کاشان شدند و پس از صرف ناهار در محیطی زیبا از آرامگاه باباافضل شاعر و فیلسوف قرن 7 بازدید کردند و مسیر بازگشت را پیاده از میان سپیدارستان و طبیعت پاییزی راهی اقامتگاه روستایی و بوم‌گردی شدند.

صبح روز دوم همسفران پس از صرف صبحانه ابتدا از چاههای زغال اطراف روستا بازدید کردند. سپس راهی آبشار پاسنگ شدند و تمامی مسیر بازگشت از آبشار را از میان باغ‌های پاییزی و در کنار رودخانه پیاده به سمت روستا طی کردند. پس از صرف غذای محلی در وعده ناهار و اندکی استراحت راهی تهران شدند. این سفر که سرپرستی آن بر عهده مهندس زینب حاجی حسینی (عمران 86) بود، در ساعت 20:30 شامگاه شانزدهم آبان ماه پایان یافت.

 

 

 

 

کانون () کمیته بازدید ()
نظر جدید
0%