منو دسترسی
1398/12/03 در ساعت 22:00:00

نخستین جلسه کانون با اعضای جوان هیات علمی فنی برگزار شد

نخستین جلسه هیات مدیره کانون با اعضای جوان هیات علمی دانشکده فنی عصر سه‌شنبه 29 بهمن با حضور دبیر کانون و برخی از اعضای هیات مدیره در دفتر بنیاد حامیان فنی برگزار شد.

نخستین جلسه کانون با اعضای جوان هیات علمی فنی برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

نخستین جلسه هیات مدیره کانون با اعضای جوان هیات علمی دانشکده فنی عصر سه‌شنبه 29 بهمن در دفتر بنیاد حامیان فنی برگزار شد. در این جلسه علاوه بر تعدادی از اعضای جوان هیات علمی دانشکده مهندسی عمران فنی و دکتر سهیل محمدی، رییس این دانشکده، مهندس صالح‌آبادی، دبیر کانون، دکتر شکرچی‌زاده، عضو هیات مدیره و عضو هیات علمی این دانشکده، مهندس عالم‌زاده، خزانه‌دار و مهندس طالب‌پور، عضو هیات مدیره کانون حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه دکتر شکرچی‌زاده در سخنانی به تشریح انگیزه برگزاری این جلسه پرداخت و گفت: «از آنجا که اغلب اعضای هیات علمی در ارتباط با کانون از قدیمی‌ترها هستند، تصمیم گرفتیم با اعضای جوان‌تر هیات علمی یعنی کسانی که در 15 سال اخیر وارد هیات علمی دانشکده فنی شده‌اند، ارتباط برقرار کنیم. این دعوت نیز به این منظور انجام شد. در ابتدا از اعضای هیات علمی عمران شروع کردیم و در جلسه‌های بعدی از اعضای هیات علمی دانشکده‌های دیگر نیز دعوت خواهیم کرد.»

در ادامه مهندس صالح‌آبادی با معرفی کوتاهی از کانون خاطر نشان کرد: «در حال حاضر کانون با داشتن 15 هزار عضو بزرگ‌ترین تشکل فارغ‌التحصیلی در کشور است. ما در طول این سال‌ها سعی کرده‌ایم استقلال خود را حفظ کنیم و تشکلی غیرسیاسی و غیراقتصادی هستیم. کانون به ازای هر رشته یک کمیته تخصصی و چندین کمیته اجرایی دارد که حدود 300 نفر در این کمیته‌ها فعال هستند.»

در ادامه فیلمی در معرفی کانون به نمایش درآمد و سپس حاضران به معرفی خود و بیان نقطه نظراتشان پرداختند.

در این جلسه به نکاتی همچون نیاز به اطلاع‌رسانی و ارتباط دقیق‌تر بین کانون و اعضا، تبیین اهداف ارتباط کانون با اعضای هیات علمی و ارتباط با فارغ‌التحصیلان جوان دانشکده فنی اشاره شد. همچنین تجربه‌های تشکل‌های فارغ‌التحصیلی خارج از کشور نیز مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه پیشنهاد شد گروهی در یکی از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط کانون از طریق دبیر کانون و اعضای هیات علمی تشکیل شود.

اعضای هیات علمی حاضر در جلسه عبارت بودند از: دکتر رضا رفیعی، دکتر نوید خادمی، دکتر امیررضا قیامی آزاد، دکتر امیرمحمد رمضانیان‌پور، دکتر علی کاوند، دکتر مسلم شاهوردی، دکتر محمدسعید دهقانی، دکتر مهدی چینی و دکتر حسین تقدس حضور داشتند.

کانون () دانشکده فنی ()
نظر جدید
0%