منو دسترسی
1398/05/06 در ساعت 09:15:00

کسب رتبه ۳۴ جهانی توسط دانشکده مهندسی معدن

دانشگاه تهران در رتبه‌بندی موضوعی دانشگاه‌های جهان در سال 2019 در رده دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت. دانشکده مهندسی معدن با رتبه جهانی 34 بالاترین رتبه را در بین تمامی موضوعات کسب کرد.

کسب رتبه ۳۴ جهانی توسط دانشکده مهندسی معدن

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی، دانشگاه تهران:

دانشگاه تهران در رتبه‌بندی موضوعی دانشگاه‌های جهان در سال 2019 در 27 موضوع در رده دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت. دانشکده مهندسی معدن با رتبه جهانی 34 بالاترین رتبه را در بین تمامی موضوعات کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این رتبه‌بندی که توسط نظام رتبه‌بندی شانگهای صورت گرفته، دانشگاه تهران در 27 مورد از 54 موضوع در رده 500 دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت.

دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران با رتبه جهانی 34 بالاترین رتبه را در بین تمامی موضوعات کسب کرد. این نسخه از رتبه‌بندی شامل رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در 54 موضوع در حوزه‌های علوم طبیعی، مهندسی، علوم زیستی، علوم پزشکی، و علوم اجتماعی است و بیش از 4 هزار دانشگاه در این نظام رتبه‌بندی ارزیابی و 500 دانشگاه برتر از میان این دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند. رتبه‌بندی موضوعی شانگهای سابقه‌ای 10 ساله دارد.

کانون مهندسین فارغ‌التحصیل دانشکده فنی این موفقیت را به دانشکده مهندسی معدن تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت‌های روزافزون دارد.

دانشکده فنی ()
نظر جدید
0%