منو دسترسی
1399/12/11 در ساعت 19:00:00

راه‌یابی دو اثر کانون به بخش رقابتی جشنواره «هنر زنده است»

دو اثر «ازما» و «با من برقص»، ساخته شده در کمیته شعر و ادب کانون فنی توانست به بخش رقابتی نخستین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» راه پیدا کند.

راه‌یابی دو اثر کانون به بخش رقابتی جشنواره «هنر زنده است»

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

دو اثر «ازما» و «با من برقص»، ساخته شده در کمیته شعر و ادب کانون فنی توانست به بخش رقابتی نخستین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» راه پیدا کند.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال‌آرت با حضور ۲۸۰۰ اثر از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. رییس هیات‌ داوران این جشنواره علی نصیریان است. کمال تبریزی، بهروز غریب‌پور، فردین خلعتبری و محمود کلاری به‌ترتیب دبیران بخش فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال‌آرت به شمار می‌روند.

«ازما» و «با من برقص» آثار کانون هستند که به این جشنواره راه یافته‌اند.

از مجموع ۱۴۵ اثر ارسال‌شده به جشنواره با عنوان مستند، ۲۸ اثر برای بخش رقابتی جشنواره برگزیده شده‌اند. مستند «ازما» (اولین زنان مهندس ایران) که در ویژه‌برنامه چله ۱۳۹۸ کانون به‌نمایش درآمد، در فهرست برگزیدگان جشنواره برای ورود به بخش داوری قرار دارد. داوری آثار بخش فیلم را نیکی کریمی، پیمان معادی، رضا میرکریمی و شهرام مکری بر عهده‌ دارند.

همچنین از مجموع ۷۸ اثر ارسال‌شده با عنوان موزیک‌ویدئو، ۱۱ اثر انتخاب شده است تا مورد ارزیابی هیات‌داوران قرار گیرند. در این بخش نیز نماهنگ «با من برقص» که در ویژه‌برنامه چله ۱۳۹۹ کانون نمایش داده شد، در این گروه منتخب یازده‌تایی جای دارد. کامبیز درم‌بخش، سیف‌اله صمدیان، ابراهیم حقیقی و آزاده اخلاقی اعضای هیات‌داوران در بخش هنرهای دیجیتال هستند.

این نخستین‌بار است که آثاری از کانون در رویدادی هنری شرکت داده می‌شود. کانون فنی به‌عنوان تهیه‌کننده این آثار، راه‌یابی به بخش رقابتی جشنواره و کسب این دستاورد فرهنگی‌هنری را به تمام اعضا تبریک می‌گوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جشنواره «هنر زنده است» می‌توانید اخبار آن را در سایت جشنواره به نشانی aafestival.ir دنبال کنید..

مستند «ازما» را از این مسیرها تماشا کنید:

www.aparat.com/v/0BeKP

www.youtube.com/watch?v=CSJuYAhqIJI

www.instagram.com/tv/CE3yo6HFsGI/?igshid=13gbjfzus1joe

نماهنگ «با من برقص» را در بخش پایانی ویژه‌برنامه چله ‌۱۳۹۹ کانون ببینید:

www.aparat.com/v/Nedqv

www.youtube.com/watch?v=oSNbrype028

www.instagram.com/tv/CJBjb8WAjwW/?igshid=5nzildyre10y

کانون () کمیته شعر و ادب ()
نظر جدید
0%