منو دسترسی
1397/12/18 در ساعت 09:30:00

گردهمایی پایان سال یاران و یاریگران كانون برگزار شد

گردهمایی پایان سال یاران و یاریگران کانون و تقدیر از اعضای کمیته‌های مختلف کانون کمیته عصر چهارشنبه 15 اسفند کانون در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی معدن برگزار شد.

گردهمایی پایان سال یاران و یاریگران كانون برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

گردهمایی پایان سال یاران و یاریگران کانون و تقدیر از اعضای کمیته‌های مختلف کانون کمیته عصر چهارشنبه 15 اسفند کانون در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی معدن برگزار شد. این مراسم همچنین به ارایه نتایج مطالعه راهکارهای جذب مخاطب توسط کانون با عنوان "طرح نیازسنجی، سنجش و استخراج انتظارات فارغ‌التحصیلان" که توسط کمیته تخصصی مهندسی صنایع انجام شده، اختصاص داشت. در ادامه برنامه مهمانان در ضیافتی در سالن غذاخوری استادان در پردیس شماره 2 فنی شام را با یکدیگر صرف کردند.

 

هیات مدیره کانون در گردهمایی پایان سال کانون

 

در ابتدای این برنامه مهندس روزبه صالح‌آبادی، دبیر کانون،  گزارش کوتاهی از فعالیت‌های انجام شده در سال 97 ارایه داد. به گفته وی شاخص‌ترین فعالیت کانون در سال 97 تکمیل ساختمان کانون بود که در سال جدید آماده بهره‌برداری می‌شود.

در ادامه مهندس راحیل محمدی (صنایع 90) و مهندس سیدسعید جهان‌مراد نوری (صنایع92) از اعضای کمیته تخصصی مهندسی صنایع در سخنانی به ارایه نتایج مطالعه این کمیته پرداختند.

این کمیته همچنین برای بررسی بهتر ایجاد جذابیت بیشتر فعالیت‌های کانون برای فارغ‌التحصیلان و افزودن تعداد اعضای فعال کانون، فرم‌های نظرسنجی بین حاضران توزیع کرده و از نظرات آنان بهرمند شد.

در ادامه حاضران سوالات و نظرات خود را مطرح کردند.

مشروح این پروژه را می‌توانید در خبرنامه آتی کانون مطالعه کنید.

 

 

گزارش کمیته صنایع در گردهمایی پایان سال کانون فنی

کانون () گردهمایی ماهانه () کمیته صنایع ()
نظر جدید
0%