منو دسترسی
1397/12/22 در ساعت 10:40:00

مهندس غلامرضا علیمردانی درگذشت

با کمال تاسف با خبر شدیم مهندس غلامرضا علیمردانی (الکترومکانیک 42)، مهندس برجسته و عضو کمیته تخصصی مهندسی صنایع و کمیته صنعت، معدن و تجارت درگذشت.

مهندس غلامرضا علیمردانی درگذشت

پایگاه اطلاع‌رسانی کانون فنی:

با کمال تاسف با خبر شدیم مهندس غلامرضا علیمردانی (الکترومکانیک 42)، مهندس برجسته و عضو کمیته تخصصی مهندسی صنایع و کمیته صنعت، معدن و تجارت درگذشت.

مهندس علیمردانی از پیشگامان صنعت نساجی کشور به حساب می‌آید. وی پس از طی یک دوره کارآموزی در آمریکا به عنوان مدیرفنی کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان کارش را آغاز و سپس مدیرعامل این کارخانه شد. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به تاسیس کارخانه ری‌تاب در باقرشهر تهران، کارخانه جوراب‌باف در قم و کارخانه نساجی مشکین‌دشت در مشکین‌دشت کرج اشاره کرد. یکی از فعالیت‌هایی اجتماعی مهندس علیمردانی، همکاری در ساخت دانشکده نساجی برای دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که در سال 1365 با جمع‌آوری بودجه‌ای از کارخانجات نساجی و بافندگی، ساختمانی را در 8 طبقه احداث کرد.

مهندس علیمردانی سال 1396 از سوی کانون به عنوان مهندس برجسته معرفی شد. همچنین از او در گردهمایی پایان سال یاران و یاریگران کانون تقدیر شد.

پیکر وی ساعت 9 صبح فردا 23 اسفند از مقابل منزلش واقع در میدان چیذر، خیابان پارس، کوچه تابان، پلاک 11 به سمت امامزاده اسماعیل تشییع می‌شود. به همین مناسبت مراسم یادبودی از ساعت 17 تا 18:30 جمعه 24 اسفند در مسجد غدیر خم، واقع در پاسداران، میدان فرخی یزدی (ضرابخانه) برگزار می‌شود.

کانون مهندسین فارغ‌التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران این ضایعه را به دوستان و خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و برای روح تازه درگذشته شادی آرزو می‌کند.

 

خانواده فنی () کمیته صنایع () آگهی ترحیم ()
محمدی دوشنبه 26 فروردین - 15:51:00
0
مهندس علیمردانی مرد بزرگی بودن ، از دست دادن ایشون برای ما همش حسرت و غمه
پاسخ
الهه یک شنبه 15 اردیبهشت - 19:14:00
0
از یکی از دور افتاده ترین روستاهای ایران دارم پیام میدم تنها کسی که بدون هیچ گونه چشم داشتی به افراد روستای ما کمک میکرد آقای علیمردانی بود.فکر میکنم تنها فردی هستن که با وجود اینکه افراد روستای ما نمیشناختنشون از رفتن ایشان واقعا ناراحت شدند.روحش قرین رحمت الهی
پاسخ
سید علی‌حسینی سه شنبه 4 مرداد - 01:38:11
0
من‌و‌از بچگی تقریبا بزرگ کردن چون خودشون بچه‌نداشتن واقعا زبونم قاصره از گفتن دربارشون خدابیامرزت حاج‌آقا همیشه میگفت علی‌جان تو با بقیه خانوادتون فرق داری
پاسخ
نظر جدید
0%