منو دسترسی
1398/04/02 در ساعت 02:30:00

مجمع عمومی نوبت دوم سالانه کانون برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سال کانون مهندسین فارغ‌التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران، عصر پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 در خانه جدید کانون واقع در ساختمان پونک برگزار شد.

مجمع عمومی نوبت دوم سالانه کانون برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سال کانون مهندسین فارغ‌التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران، عصر پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 در خانه جدید کانون واقع در ساختمان پونک برگزار شد.

نوبت نخست مجمع عمومی 25 اردیبهشت همزمان با ضیافت افطار کانون برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای شرکت‌کننده، به نوبت دوم موکول شد. این مجمع با تعدادی از اعضا تشکیل شد و به بررسی عملکرد یکساله کانون پرداخت. در ابتدای جلسه اعضای هیات رییس مجمع به این ترتیب انتخاب شدند. مهندس علی‌اصغر گواهی(متالورژی 50)، رییس مجمع. مهندس محمدباقر عراقی(شیمی 42) و مهندس فریدون نظری (مکانیک 39)، ناظر اول و دوم. مهندس محمدحسین معین‌الدین (مکانیک 59)، منشی مجمع. مهندس گواهی در ابتدای جلسه به عنوان یک عضو کانون برای مشارکت بیشتر اعضا در اداره کانون پیشنهاد داد، هر عضو بتواند فقط دو دوره متوالی عضو شورای عالی باشد.

سپس مهندس روزبه صالح‌آبادی ( عمران ٨٠)، دبیر کانون، گزارش شورای عالی را در خصوص فعالیت‌های كانون در سال 1397، به مجمع ارایه داد که مشروح این گزارش را می‌توانید اینجا بخوانید. به پیوست می‌آید.
در این گزارش به سرفصل‌های فعالیت‌های سازمانی کانون شامل، شورای عالی، هیات مدیره، کمیته‌های تخصصی و اجرایی کانون، دبیرخانه و روند عضویت، ارتباط با دانشکده فنی، فعالیت‌های فرهنگی نظیر گردهمایی‌های ماهانه و جشن سالگرد کانون اشاره شده بود.

کانون در سال 1397 توانست خانه جدید را به مرحله بهره‌برداری برساند. از دیگر فعالیت‌های مهم کانون در سال گذشته، طراحی سایت جدید کانون و حضور فعال برای تشکیل نظام مهندسی منسجم با همراهی تشکل‌های دیگر بود. مسایل مالیاتی کانون و برنامه راهبردی کانون نیز در سال 97 پیگیری شد.

در ادامه اعضا سوالات خود را در خصوص عملکرد کانون از دبیر پرسیدند. از جمله این سوالات شیوه برگزاری انتخابات بود.

لازم به یادآوری است، انتخابات دوره پانزدهم شورای عالی و هیات بازرسان امسال برگزار می‌شود.
در ادامه مهندس علیرضا عالم‌زاده(عمران 68)، خزانه‌دار کانون، گزارش مالی سال 1397 و بودجه سال 1398 را برای حاضران قرائت کرد.


سپس مهندس امین سلمان‌زاده زنوز(عمران 87) به نمایندگی از هیات بازرسان گزارش این هیات را قرائت کرد. بر اساس این گزارش مورد عدم تطابق یا تخلفی از بودجه در گزارش مالی یافت نشد. در این گزارش همچنین به غیبت‌های متوالی برخی از اعضای شورای عالی و هیات مدیره و لزوم بررسی آن اشاره شده بود.

 

در ادامه مجمع پس از استماع و بررسی صورت‌ مالی سال 97 و بودجه 98، گزارش مالی سال 97 و بودجه 98 را تصویب کرد.

مجمع عمومی کانون در این جلسه، مبلغ حق عضویت برای سال 1398 را صد هزار تومان معادل یک میلیون ریال تعیین کرد. همچنین روزنامه اطلاعات برای انتشار آگهی‌های رسمی کانون تصویب شد.

مجمع همچنین روزهای 24 و 25 و 26 تیرماه سال 98 را برای برگزاری انتخابات دوره پانزدهم شورای عالی مصوب کرد.

 

کانون ()
نظر جدید
0%