منو دسترسی
1398/04/10 در ساعت 18:10:00

برگزاری ششمین روز پروژه در دانشکده برق و کامپیوتر

ششمین جشنواره پروژه‌های کارشناسی صبح چهارشنبه 12 تیر در دانشکده برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین روز پروژه در دانشکده برق و کامپیوتر

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

ششمین جشنواره پروژه‌های کارشناسی صبح چهارشنبه 12 تیر در دانشکده برق و کامپیوتر پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

روز پروژه در راستای رسالت انجام مسئولیت‌های اجتماعی و برنامه سوم دانشگاه تهران، با الگو گرفتن از موارد مشابه در دانشگاه های مطرح دنیا تعریف شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه روز پروژه را مطالعه کنید.

سازوکاری جدید برای تعریف، ارایه و ارزیابی یکنواخت و عادلانه پروژه‌های کارشناسی فراهم می‌آورد. بدین منظور یک آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی برای روز پروژه تهیه شده است. بر اساس این برنامه، در هر ترم، دانشجویان کارشناسی دفاع شفاهی از پروژه لیسانس خود را در قالب ارایه پوستر برای داوران انجام می­‌دهند. کلیه ارایه­‌ها در قالب ارایه پوستر به شکل مرسوم در کنفرانس‌­ها و در یک روز مشخص، "روز پروژه"، انجام می­شود.

دانشکده در روز پروژه، از تمام والدین، اساتید، دانشجویان، صنایع مرتبط، سرمایه­‌گذاران و کارآفرینان برای شرکت در این برنامه و مشاهده­ دستاورد­های پروژه­‌های کارشناسی دعوت می­کند.

اهداف این برنامه به این ترتیب عنوان شده است:

  • بالابردن کیفیت پروژه‌­ها و همچنین افزایش پویایی و شادابی دانشجویان با برگزاری یک همایش عمومی با حضور خانواده‌ها، سرمایه‌­گذاران، کارآفرینان، صنایع و رسانه‌ها
  • تعمیق و گسترش ارتباط با ذینفعان صنعتی، اقتصادی و اجتماعی
  • تقویت و گسترش فرصت­های شغلی و حرفه‌­ای برای فارغ‌التحصیلان دانشکده
  • ایجاد فرصت برای دانشجویان برای ارایه قابلیت­‌های علمی و عمومی خود به جامعه حرفه‌ای کشور
  • ارزیابی یکنواخت و چند مرحله­‌ای پروژه­‌ها توسط چندین داور
  • ارتقا اخلاق مهندسی و استانداردهای حرفه‌­ای برای تعریف، انجام و ارایه کتبی و شفاهی پروژه به دانشجویان در قالب کارگاه­های آموزشی

دانشکده فنی ()
نظر جدید
0%