منو دسترسی
1399/03/01 در ساعت 11:55:00

رونمایی از لوح یادبود حاج محمدکریم فضلی در بنیاد حامیان دانشگاه تهران

لوح یادبود مرحوم استاد حاج محمدکریم فضلی، در بنیاد حامیان دانشگاه تهران رونمایی شد. در پی درگذشت حاج فضلی، لوح یادبودی برای وی در بنیاد آماده و رونمایی شده است.

رونمایی از لوح یادبود حاج محمدکریم فضلی در بنیاد حامیان دانشگاه تهران

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی، دانشگاه تهران:

لوح یادبود مرحوم استاد حاج محمدکریم فضلی، در بنیاد حامیان دانشگاه تهران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از بنیاد حامیان دانشگاه، در پی درگذشت استاد حاج محمدکریم فضلی، لوح یادبودی برای وی در بنیاد آماده و رونمایی شده است.

در گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران آمده است:
خبر درگذشت استاد حاج محمد کریم فضلی، کارآفرین برتر کشور و پدر ارجمند خیر نیک‌اندیش دانشگاه تهران، دکتر مهدی فضلی، موجب تالم و تاثر شد.
استاد حاج محمد کریم فضلی بنیان‌گذار گروه صنعتی گلرنگ بود. ایشان در تاریخ هفتم اردیبهشت ۱۳۱۱ در تویسرکان استان همدان دیده به جهان گشود و با فکر پایه‌ریزی کار تولیدی و صنعتی بزرگ از اوایل دهه ۴۰ کار خود را شروع کرد. از جمله حمایت‌های این خانواده ارجمند از دانشگاه تهران، اهدای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری دانشگاه و بورسیه ۱۷۷ دانشجوی دانشگاه تهران، بوده است.
بنیاد عام‌المنفعه حامیان دانشگاه تهران، با توجه به شرایط موجود، در نظر دارد طرح لوح یادبود استاد حاج محمدکریم فضلی، را به‌منظور هدیه به روح بلند مرتبه ایشان معرفی کند تا اثرات خیر این لوح همچون نام ایشان در دانشگاه تهران جاودانه شود. علاقمندان برای اهدا لوح یادبود می‌توانند به صفحه اختصاصی استاد حاج محمدکریم فضلی به نشانی https://utf.ut.ac.ir/index.php/donate_fazli/index در سایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران مراجعه کنند.

دانشگاه تهران ()
نظر جدید
0%