منو دسترسی
1399/03/18 در ساعت 21:50:00

فراخوان تدوین کتاب سی سال تاریخ کانون

کانون در نظر دارد به مناسبت سی امین سال تاسیس خود نسبت به تدوین کتاب سی سال تاریخ کانون اقدام کند. لذا از علاقمندان دعوت به همکاری می‌شود.

فراخوان تدوین کتاب سی سال تاریخ کانون

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

کانون در نظر دارد به مناسبت سی امین سال تاسیس خود نسبت به تدوین کتاب سی سال تاریخ کانون اقدام کند. این کتاب در ادامه کتاب بیست سال فعالیت کانون است که در سال 1389 تهیه و منتشر شد.

لذا از کلیه علاقمندان برای مشارکت در تدوین این کتاب و عضویت در کمیته مربوطه درخواست می‌شود مراتب را به دبیرخانه کانون به شماره 88967912-88954611 یا آدرس ایمیل kanoonfanni1369@gmail.com اعلام کنند تا در جلسات کمیته از ایشان دعوت به عمل آید.

کانون ()
نادر عابدسعیدی سه شنبه 27 خرداد - 07:01:00
0
سلام. من هم زین ۳۰ سال اخیر، تقریبا نیمی ۱۵ سال اخیر، با کانون اشنایی و عضویت داشته، غالبا در مراسم و گردهمایی ماهانه شرکت کرده ام. از جمله شرکت تعاونی مسکن وابسته به کانون هم علاقه به عضویت و متوجه شدم بحمدا.. صالح،امین، قانونی و عاری از فساد اخلاقی، مالی و اجتماعی است. علیزفم فعالیتش متوجه شده! از نکات مهم این کانون بنظرم همان عدم فساد مالی، اقتصادی است! البته یکبار انتقادی هم بر پسوند info سایت کانون نوشتم که اینفو یمعنای اطلاعات و سازمان اطلاعات و امنیت زمان شاه منفور، لاکن این نظام مقبول است! شبهه که بنحوی فعالیت این کانون در جهت کسب و جمع اوری اطلاعات دانش اموختگان فنی و همکاری با سازمان اطلاعات فعلی باشد!!
پاسخ
نظر جدید
0%