منو دسترسی
1399/11/13 در ساعت 11:40:00

دهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات

دهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات (ISAV2020) ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه 1399 به صورت غیرحضوری در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی، انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران:

دهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات (ISAV2020) ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه 1399 به صورت غیرحضوری در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران برگزار می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف از جمله برنامه‌های این کنفرانس است.

این کنفرانس، جدیدترین کنفرانس بین‌المللی سالیانه انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران است و پذیرش مقالات آن از آذرماه 99 در دانشکده مهندسی مکانیک پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران آغاز شد. این کنفرانس محلی است برای گردهمایی استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف جهان، از یک‌سو، و مهندسان و صنعتگران از سوی دیگر، تا تازه‌ترین فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری خود را ارایه داده و به‌این‌ترتیب موجب توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنعت شوند. کنفرانس ISAV2020 توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت می‌شود، و از لحاظ علمی و فنی نیز، دانشگاه‌ها و صنایع متعددی با آن همکاری می‌کنند.

دانشجویان می‌توانند با برخورداری از تخفیف از کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس بهره ببرند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به این لینک http://2020.isav.ir/performa?_action=wks مراجعه کنند.

 

دانشکده فنی () سخنرانی و همایش ()
نظر جدید
0%