منو دسترسی
1398/05/03 در ساعت 12:55:00

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی آب و سد گروه آسیا – اقیانوسیه

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی آب و سد گروه آسیا – اقیانوسیه AGP در تاریخ ۱۹ و 20 آذر ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران و به میزبانی کمیته ملی سدهای بزرگ ایران برگزار می‌شود.

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی آب و سد گروه آسیا – اقیانوسیه

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی آب و سد گروه آسیا – اقیانوسیه agp در تاریخ ۱۹ و 20 آذر ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران و به میزبانی کمیته ملی سدهای بزرگ ایران برگزار می‌شود.

پس از برگزاری موفقیت آمیز سمپوزیوم بین‌المللی آب و سد گروه آسیا – اقیانوسیه AGP به صورت ادواری در کشورهای کره جنوبی، اسپانیا، روسیه و ژاپن ، پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی آب و سد گروه آسیا – اقیانوسیه با همکاری دانشگاه ها مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکاران صنعت سدسازی کشور در ایران برگزار می‌شود.

رویداد 5th ASIA-PACIFIC GROUP INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON WATER AND DAMS با موضوع اصلی "توسعه پایدار راهکارهای شناخت ارزیابی و اجرای سیاست‌ها در صنعت آب" شامل یک برنامه پنج روزه ارایه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی، میزگردهای تخصصی به منظور بحث و بررسی چالش‌های پیش روی حوزه‌های سدسازی و منابع آب، تورهای فنی و مطالعاتی و بازدیدهای نمایشگاهی است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود می‌توانند به وبسایت این سمپوزیوم به نشانی http://www.apg2019.ir مراجعه کنند.

سخنرانی و همایش ()
نظر جدید
0%