منو دسترسی
1399/11/18 در ساعت 12:25:00

مهندس احمد قزل‌ایاغ درگذشت

باکمال تاسف و تاثر با خبر شدیم مهندس احمد قزل‌ایاغ (راه و ساختمان 43)، مدیرعامل شرکت آبفن، از یاریگران کانون و یکی از پیشکسوتان مهندسی نوین و صنعت آب در ایران درگذشت.

مهندس احمد قزل‌ایاغ درگذشت

پایگاه اطلاع رسانی کانون فنی:

باکمال تاسف و تاثر با خبر شدیم مهندس احمد قزل‌ایاغ (راه و ساختمان 43)، مدیرعامل شرکت آبفن، از یاریگران کانون و یکی از پیشکسوتان مهندسی نوین در ایران درگذشت.

مهندس قزل‌ایاغ موسس شرکت مهندسین مشاور آبفن، کارشناس و مدیر مطالعاتی و اجرایی طرح‌های بزرگ و ملی سد و شبکه‌های آبیاری و زهکشی بود.

وی بیش از 50 سال سابقه فعالیت در صنعت آب کشور را داشت و در تهیه و تدوین نشریات استاندارد صنعت آب کشور مشارکت می‌کرد.

بر اساس درخواست ایشان، پیکرشان در آرامگاه خانوادگی در جوار شیخ اجل شاعر عارف، عطار نیشابوری در نیشابور آرام خواهد گرفت. همچنین بنا بر تاکید خانواده‌شان به دلیل شرایط خاص کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه‌های بزرگداشت ایشان ساعت 11 تا 12 دوشنبه 20 بهمن به صورت آن لاین در اینستاگرام شورای متخصصان جوان جامعه مهندسان مشاور ایران به آدرس  https://www.instagram.com/irsce_ypf/ و آدرس اینترنتی https://meet.google.com/boi-cfbx-wdq برگزار می‌شود.

کانون مهندسین فارغ‌التحصیل دانشکده فنی دانشگاه تهران، این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستان ایشان تسلیت گفته، برای آنان صبر و شکیبایی و برای مرحوم شادی روح آرزو می‌کند.

کانون () خانواده فنی ()
نظر جدید
0%